czwartek, 21 kwietnia 2011

EURO 2012 - kompromitacja?

Euro 2012 - kompromitacja? Odpowiedź poznamy za rok. Smuda powinien odejść!
Wczorajszy mecz LITWA POLSKA coraz bardziej mnie w tym utwierdza. Naprawdę coraz bardziej boję się, że najemy się wstydu, że nie zdobędziemy nawet bramki na tym turnieju.Nie mam pojęcia czym kierował się prezes PZPN wybierając na selekcjonera Smudę. Dla mnie to człowiek bez charakteru, cały czas zmienia zdanie,gubi się w swoich wypowiedziach,no i przede wszystkim nie potrafi stworzyć kolektywu 11 chłopaków którzy nie przyniosą wstydu, a wręcz przeciwnie dadzą nam kibicom radość i dumę że jesteśmy Polakami.
Dla mnie osobiście pan Smuda, pomijając Widzew w LM, nic takiego nie osiągnął. W Lechu miał tak silny zespół a zdobył tylko PP, a już Zieliński potrafił z tym samym zespołem zdobyć mistrzostwo kraju. W klubie podano mu na tacy zawodników a i tak nie potrafił spełnić marzeń kibiców Lecha o " majstrze". Teraz gdy musi sam dobrać piłkarzy do kadry robi to tak nieudolnie,że woła to o pomstę do nieba. Co robią w pierwszym składzie Mierzejewski i Sadlok, piłkarze dołującej Polonii Warszawa? Gdzie jest Małecki, najlepszy w tym momencie polski piłkarz Ekstraklasy? Mamy problem z obsadą bramki, trzech kontuzjowanych, a on nie powołuje Boruca, zachowuje się jak obrażone dziecko, a tu przecież chodzi o dobro narodowe, naszą reprezentację.
Dlatego twierdzę,że pan Smuda powinien odejść, bo będziemy mieli duży kłopot, a nikt nie chce, żeby nasz udział na EURO skończył się po trzech słabych meczach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz